världens bästa uppfinning!



kommer inte ihåg när men en dag för länge sen köpte freja hem ett pysselkitt. man skulle göra tvålar och engla och hon var i full gång. jag brukar inte gillar pyssel så mycket. ibland känns det som om min kvot av glitter, paljetter, klistermärken med prinsessor samt målarfärg redan är fylld. stackars vega! haha men antagligen kommer man likförbannat sitta och "tjejpyssla" men vega med?!

aja. när freja och engla satt och gjorde tvålar blev jag intresserad.. lyckades tjata in mig på ett hörn och det var hur kul som helst! sen dess har vi köpt massa av dessa små pysselkitt:
..och idag var det dax för stämplar. vi har haft pysselkittet här hemma i nån månad men aldrig hittat tid att fixa med det. idag var en helt perfekt dag eftersom vega var på dagis och jag och freja kunde pyssla själva med engla.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ni är såååå lika du och Engla

Skrivet 2009-10-28 Klockan 22:02:37
Postat av: Mattias

Haha ja man tackar eller nått? :D

Skrivet 2009-10-28 Klockan 22:17:18
URL: http://pappaplustva.blogg.se/
Postat av: vera

hon är verkligen så himla söt engla :D

Skrivet 2009-10-29 Klockan 07:47:27
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Line

SHIT vad lika ni är! Sjukt lika!

Skrivet 2009-10-30 Klockan 09:58:12
Postat av: Mattias

Ja man kan inte neka till vems pappa som är vem haha

Skrivet 2009-10-30 Klockan 14:31:05
URL: http://pappaplustva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: