om dom

här tänkte jag skriva lite om dom personer som kommer vara en del av den här bloggen.
tänkte att det kan vara kul att få ett ansikte till alla namn?


FREJA pupu
varit ett par sedan 2006 men kännt varandra sen 2003. Hon är min bästa vän och även mamma till min lilla luttis. Hon känner mig ut och in och vet allt om mig. Även om hon kan reta gallfeber på mig så är hon den bästa!


Freja gillar att färga håret

ENGLA englobert
stora stolta storasystern i familjen. Har henne varannan helg för tillfället, och det funkar jätte bra med alla faktorer som ska in. Hon är så rolig och lillgammal och vissa saker som hon säger är det bara att skratta åt. Älskar allt som har med disney-prinsessorna att göra och till min stora förthusning har hon börjat tycka om hello-kitty mer och mer. Hello!


Engla Viola Aurora

VEGA luttis
minstingen i familjen björklund. Har en ticker på bloggen som talar om för er hur gammal hon är just nu, spexigt va? hon har alltid en massa bus för sig och alltid fullifan! Underbar men samtidigt nerv-wrecking när hon har hittat på någonting. Ett säkert kort är när hon är tyst, då kan vad som helst hända.


vega Ida Aliénor

ANDREAS beaver
om jag skulle ha en bff så är det andreas. my partner in crime. Började som laser-vänner och sedan jobbarkompisar och nu är vi regular-friends :)


Beaver



mer kommer sen..
Kommentarer
Postat av: Carmen

beaver! <3

Skrivet 2009-10-31 Klockan 04:03:33
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

jag tycker man bör få veta hur gammal exakt beaver är ;)

Skrivet 2009-10-31 Klockan 14:31:59
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Mattias

Beavers ålder är ingenting man pratar högt om carmen ;)

Skrivet 2009-10-31 Klockan 15:18:39
URL: http://pappaplustva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: