om mig

Den här bloggen handlar om mig, Mattias, som gillar att lyssna på musik och har 2 underbara barn (därav namnet på bloggen). Det jag kommer försöka skriva om i bloggen är saker som rör mitt liv och mina intressen, vad f-n har barnen gjort nu, senaste musiken och en och annan tankeställare.

Ja det är min blogg och jag bloggar om vad JAG vill.

bor för tillfället på södermalm tillsammans med freja och vega och engla varannan helg i en helt underbar 2a. Jag älskar där jag bor nu och skulle inte vilja flytta överhuvudtaget!

Uppvuxen i sollentuna på ett ställe som kallas "öfvre viby", min första riktiga egna lägenhet låg på kungsholmen och min andra lägenhet låg i sumpan. Flyttade med freja från sumpan till söder och här håller jag fortet! Har även drömmar om att få bo i utlandet ett tag men det är somsagt bara drömmar.

Mitt liv kretsar runt musik och allt vad det innebär. Jag kan nog säga att jag lyssnar på allt och jag känner till det mesta inom scenen. Utan min ipod skulle världen stanna, och utan min laptop skulle det inte vara värt att leva.

Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga, så ska jag försöka svara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal var du när du blev pappa till Engla?

Skrivet 2009-12-07 Klockan 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: