tragisk?

Jag är förvisad till laptopen tydligen. Freja sitter vid min stationära dator så man får inte störa henne, nej nej. Men inte mig något emot jag trivs så bra med laptopen. Får en massa andra saker gjorda som jag ändå inte skulle göra om jag satt vid den andra datorn så att säga. Anyway det var inte det jag skulle blogga om.

För typ 3-3,5år sedan när jag bodde själv i sumpan så brukade jag knäppa på mtv och i synnerhet mtv2 för att få inspiration och tips på bra musik som man kanske inte annars skulle lyssna på. Har fått tag i en massa bra musik "innan" dom slog stort i sverige tex talib kweli och the transplants. Och just ikväll när jag sitter på laptopen så gör jag det jag gjorde förrut. Jag sitter och kollar mtv2 och får bra tips på musik som jag gillar men kanske inte skulle ha upptäckt :)

Kvällens låtar som jag inte skulle ha lyssnat på annars är:

The Automatic Automatic - Monster & La roux - Bulletproof

Och jag har ett mission kvar ikväll/natt som jag måste ta tag i. Ska försöka hitta en ny ringsignal till min nya telefon. Måste vara en med lite klös i samt att den börjar direkt. Har en aning om vad jag vill ha för stil men har inte hittat någonting än som är användbart. Men det ska nog inte ta så lång til tror jag, uppdaterar senare när jag har hittat en låt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: