Start på dagen!

lämnade en vegaluttis på dagis vid halv 9 och sen begav vi oss mot mötet. Väl framme så får vi reda på att hon som ska ha mötet är sjuk så det blev ingenting. aja tänkte vi, då får vi iallafall en promenad hem.

påvägen så gick vi förbi synoptik här på götgatan för att kolla på glasögon till freja. Hittade ett par jätte snygga som hon beställde men innan så var det ju dags för undersökningen. HAHAHAHAHA fan jag har inte skrattat så mycket på länge. Det var riktigt roligt att se någon så sjukt säker på sin sak när man ser att det är fel, haha!

"läs raden längst ner"
"A O C Z K, helt säkert"
"okey, det är inte så mycket synfel"

Saken är den att bokstäverna längst ner var A G R M P. haha jag fnissade stort när jag satt där i stolen brevid. Nej man ska inte skratta åt folk med glasögon, men det var faktist roligt. Jag gillar att vi kan skratta åt sådana här saker tillsammans, att vi båda tycker att det är kul. Så nej, jag HÅNADE inte freja. :)

Nu är vi hemma igen och ska väl försöka städa lyan till max. Måste få det gjort inför ikväll, ska få finbesök nämligen. Bullarna är redan bakade, golven är dammsugna men jag måste fin-lira lite. hörs senare då då!


Bild på mig och vega från i somras (fan börjar bli dags att ta lite nya bilder igen...)
Kommentarer
Postat av: Kattis

Min mamma var med när jag skulle skaffa mina glasögon, och hon var i total chock! :P "hur kan du se så dåligt?!" hon hade aldrig varit med om något liknande haha..

Skrivet 2009-10-15 Klockan 10:20:13
URL: http://paksukainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: