Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu?

Oj oj oj klockan är bara halv 10 och jag har redan fått mera gjort än vad jag har på hela helgen! haha här går det med rasande fart vill jag lova!

07.45 - Frukost med tjejerna
08.10 - Full fart till dagis med Vega
08.25 - Handla dagens cola, tog dom sista på hemköp yay!
08.45 - Hemma igen och betalar alla mina räkningar
09.15 - Ringer telenor och frågar om en faktura samt ändrar förfallodatumen.
09.30 - Pyssla med engla, vi ska göra "blås-pennorna" haha

Produktiv som få eller vad säger ni? Ska ringa försäkringskassan också och kolla om jag inte kan få mina pengar lite snabbare än vad dom betalar ut. Som alla vet så fick jag bara ut 7k den här månaden för att dom har fuckat upp min föräldraledighet. Fan dom gör alltid såhär! hur som helst så nu när jag har betalat alla mina räkningar så kan jag ju säga att jag ligger stadigt på.... 650:- kvar! resten av månaden! JIPPIE för försäkringskassan! tack! verkligen, tack! men men, på något sätt så ska det här gå det också.. hehe följ gärna med i bloggen vad som händer och hur jag kommer att överleva på detta exsistens-minimum. stay tuned! ;)

Kommentarer
Postat av: tess

existensminimum UTAN barn är runt tre laxar...

Säg till om det kniper för mycket!

Skrivet 2009-10-26 Klockan 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: