pappas prinsessor



engla & vega

idag har det varit massa skoj och stök. både engla och vega var med i köket och lagade tacos och sen blev det disneyfilm för hela slanten. engla vade "råttatouille" och berättade vad som skulle hända i varje scen. kul för henne kanske, mindre kul för mig och freja som aldrig sett filmen? hum..

sen har dom haft gatulopp här i lägenheten i prinsessmundering. det märks att båda tjejerna är rätt trötta. vega gnuggar sig i ögonen och engla blev nyss supersur när klistergubbarna i hennes klistergrej inte fastnade som dom skulle.

imorgon ska freja till jobbet och vega till dagis. jag och engla kommer stanna hemma.. vet inte vad vi ska hitta på men nått blir det väl? nån dag ska vi förbi angelica iaf och kolla om hon kanske kan göra en barnsminkning på engla. det ser hon fram emot!

sen har hon varit supergullig och sagt att hon längtar efter vega hela tiden när hon är hos sin mamma och att hon längtar efter mig och freja när hon är på dagis. men inte hemma. då längtar hon bara efter vega. haha! nej nu ska jag byta en blöja och sen kolla på discovery. det är krabbfiskarna!
Kommentarer
Postat av: freja <3

gah. sötaste ungarna ever!

Skrivet 2009-10-25 Klockan 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: