Off and away!

Börjar bli lite småklar här hemma, lite finlir kvar bara. Vet dock inte vad jag ska göra av håret bara. Alltid ett ångestmoment för mig om jag ska ha "utsläppt" eller keps. Har ju haft som mål med att spara ut håret så långt så jag kan ha en toffs uppe på huvudet igen men vi är inte riktigt där en. 3cm till så funkar det :) Men jag hatar när man håller på att spara ut, det finns liksom inget mellanting tycker jag. Antingen ska det vara rakat till 1mm eller så ska det vara långt som man kan ha det i toffs. Allt där emellan är... konstigt på mig. haha ja det är det. jag passar inte i helikopter-platta och inte i "grunge". Men men den som spar han har.

ska hinna med ett till inlägg innan jag drar mot fucking förorten för att möta upp dom andra hemma hos niklas. Ska bli kul att träffa dom igen, var ett tag sen sist måste jag säga.


Bilder från förra festen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: