Nya tag

Känner att livsglädjen har kommit tillbaka lite ikväll, haha. Jag sitterpå facebook och.. ja.. facebookar, fett kul! haha jag vet vilken jävla looser jag är men men. jag har aldrig liksom använt fb sådär, jag loggar in någon gång ibland för att kolla mejlen men inte som jag har gjort ikväll, jag chattar facebook! haha den ni! samtidigt som jag lyssnar på La roux åh vad bra det är! Haha åh gud. Här sitter jag en lördagkväll och är helt lyrisk över mitt data-liv, suck. Men men. i rummet brevid ligger engla och sover och freja + vega är ute och ränner. Haha.

På måndag så kommer lönen och det betyder att det snart är ny månad. En månad av förändring. En månad av för lite pengar. Eftersom att försäkringskassan har fuckat upp det igen så kommer jag få ut extremt lite pengar. Men det är bra. För om man inte har några pengar så kan man inte heller göra av med några. Jag tänker i matväg. Om man inte har några pengar så kan man inte köpa en massa mcdonalds eller pizzor eller hur? :D början på ett nytt liv? njae, bara ta upp där jag lämnade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: