min underbara dotter!

 

haha hör ni hur dryg hon låter när hon säger "de e de inte!" när jag låtsas gissa fel? haha hon är så underbar när hon är så här rolig. vi kollade på videon massa gånger efteråt och då asgarvade hon när jag gissade fel. haha min taskiga humor tycks gå i arv? :)

 

mysigt avslut på den här dagen. engla var supertrött efter middagen och stupade i säng efter att freja läst boken om hello kittys familj, barbapapa samt boken om disneyprinsessorna. inte alltid det blir så många sagor, vi brukar hålla oss till en men det blev lite besviket när mamma som jobbade inte svarade när hon skulle säga god natt. men det var ingen större fara. när freja sa att hon fick välja tre böcker blev hon glad igen :)

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Tokunge, haha! :P

Skrivet 2009-10-28 Klockan 22:29:36
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha!! klockren... så söt!! ^^

Skrivet 2009-10-31 Klockan 22:41:05
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: