måndag. eller är det tisdag?

Dagarna bara flyger förbi och snart så är det tillbaka till jobbet som väntar. fan vad skönt säger jag bara. Bärja tjäna pengar igen. få igång vardagen. 2 veckor kvar nu och det känns jävligt bra. Men om jag skulle vinna på lotto och slippa jobba så skulle jag ju inte tacka nej till det heller ;)

vega och jag har varit hemma idag eftersom att hon blev sjuk igår. eller sjuk och sjuk, hon fick feber eftersom att hon håller på att få tänder men det är lika bra att vara på den säkra sidan. Vaknade dock imorse med 36,8 och hur pigg som helst men men. Vi tog oss dock en tripp till dagis för att klockan 9 så var det fotografering och det måste man ju vara med på haha. hon var super-bra och skrattade hela tiden. Nästan så mycket att jag blev lite orolig över hur bilderna skulle bli, man vill ju gärna få en fin bild att sätta upp här hemma. Men det tror jag nog att det blev för fotografen var tydligen as grym på att fota barn jada jada jada. så vi får se vad som kommer. det som är bra med honom är att han lägger upp alla bilderna på nätet och så får man bestämma sig för vilka man vill ha och så framkallar han bara dom och skickar, hur smart som helst! haha.

Det är en upp-och-ner dag idag känner jag. det började bra, blev sämre för att nu bli bättre. Ska nog sätta på en bra låt och städa lite granna om jag orkar det. städerskan kommer imorgon så det måste se nogorlunda bra ut iaf.

kram kram
Kommentarer
Postat av: natta

jaha e lillen förskyld?

usch nä här är det inge bra, ja är verkligen sååå sjuk. :(

Skrivet 2009-10-20 Klockan 18:31:16
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: