Konferens?

Engla sitter och ritar på hennes rum och jag får INTE vara med säger hon. jo jag tackar jag haha. Så då passar jag på att köra en liten konferens men min kompis fränk. Diskuterar lite "ny" musik dvs ny för mig. Han tipsade mig och RJD2, en beats-producent från usa, och nu är jag hooked! Fyfan säger jag bara, kalla kårar! galet bra, och när man lyssnar så känner man faktist igen stilen från diverse hip-hop artister. Håller på att tanka alla album nu och lyssnar på youtube samtidigt. Själ-musik alltså, fett bra moodmusik. Jag älskar sådär lite jazzigt deep musik, tok nice!

Kommentarer
Postat av: natta

du fick ju gjort en massa :D

allt bra annars då?

Skrivet 2009-10-27 Klockan 23:12:20
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: