Jobba

Någon som känner att dom vill dela med sig av ett jobb till mig? Känner att jag måste jobba lite kväll nu i framtiden för att få ekonomin att gå ihop, det funkar inte annars. Så snälla hjälp mig hitta ett kvällsjobb då jag har ett jobb på dagtid redan. :)

Jag är 23 år gammal, bor på söder och har 2 barn. Har dom flesta truckkorten och jag jobbar på en mekanisk verkstad på dagtid. Är väldigt utåtriktad och serviceminded person. Tacksam för alla svar och tips!


Ja jag vet, jag kunde inte hitta någon fulare bild på mig från jobbet!
Kommentarer
Postat av: elin

Prova att söka kvällsjobb innom vården? Eller i någon mataffär? dom brukar oftast behöva något i alla fall.

Skrivet 2009-10-14 Klockan 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: