Hitting him like postman pat!

Igår så var jag somsagt hos angelica igen. fyfan vad jag tycker att det är kul alltså! Börjar nästa ifrågasätta min egna läggning ;) Jag blev en jack-sparrow lookalike, och jag måste säga fyfan vad lik jag var! Om det blir något halloween firand för mig så ska jag lätt vara han! Nice. Ska slänga upp lite bilder sen eftersom att jag inte vet vart jag har lagt dom.

Sitter för tillfället och diggar stenhårt till en låt jag hittade häromdagen. älskar M.I.A och sen att det var feat Major Lazer gör ju inte saken sämre!

Videon är skit samma, men låten är grym! Fan vad sugen jag blir på utgång! Eller konsert. Eller bara lite häng med öl, vänner och musik? Ska nog styra upp någonting i helgen tror jag. får se eftersom att engla kommer, men det är ingenting som inte säger att vi kan sitta här i lägenheten, eller hur? får se hur jag gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: