Hemma igen!

Ja vi gick hemifrån klockan 10. Och nu är vi hemma igen. Fyfan vad vi har gjort stan idag! Först gick vi till ett fik här på götgatan för att äta söders godaste hallonpaj. Jodå visst var den det! Sen bestämmde vi oss för att gå till HM och köpa en bluffolle till vega. Fick ett sms när vi var inne, det var englas mamma som undrade om vi kunde ha Engla lördag till söndag för hon skulle iväg på en grej. Ja självklart så får hon komma hit, hon är alltid välkommen hit, jag blev jhätte glad :) så då var vi ju bara tvugna att köpa halloween kläder till tjejerna så vi kan spöka till det på lördag hihi :)

Kan också tillägga att jag har slutat snusa. Det är först nu efter 9 år av snusning som jag äntligen har funnit nog med anledningar till att sluta. Känns skönt med tråkigt också... Jag älskar att snusa, det smakar gott och är så himla avslappnande. Men samtidigt så kostar det ofantligt mycket pengar, man får dålig andedräkt och risk för cancer.
Jag har bestämmt mig för att den bästa iden är att bara köra cold-turkey. Så idag har jag inte tagit en enda snus. Och jag mår skit måste jag säga! Har ingen stubin över huvud taget. Huvudet snurrar. Är sugen hela tiden. Men det är väl preci det som nikotinet gör med en eller hur? äh det kommer att gå över på några dagar är jag säker på :)
Kommentarer
Postat av: tess

Härligt med lite halloweenmys med töserna.

Vi har inga planer alls heller, ska vi ses hela familjerna? :)

Skrivet 2009-10-30 Klockan 18:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: