God morgon

Dagen startades med frukost i sängen (ja jag vet) bestående av macka och mjölk. Det är så mysigt att ligga där hela familjen och kolla på barn-tv och äta frukost. Men som alla goda ting i livet så händer det väldigt sällan.

Planerna för dagen är att vi ska försöka komma ut till en av lekparkerna här på söder och leka lite. Trottsa vädret! Fan jag hatar att vara ute när det regnar/har regnat men man får bita det sura äpplet och ta sig i kragen för dom små liven. Vi ska gå till vegas dagis som ligger på ringens innergård och leka idag. Världens bästa innergård och allting! Och det bästa av allt är att det är låst så att bara folk som bor där eller har en "blippis" kommer in. Fett safe. Någon som vill följa med på en upptäcksfärd beyond låsta dörrar på söder? ring mig!

Nej nu är det dags för avfärd men jag lämnar er med musiken som spelas flitigt här hemma atm. Smk. har kommit in en period nu med elektronika and i love it!



(Någon som vet om dom kommer spela live igen?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: