fredags mys

Så vart det kväll och fredag igen. Det betyder fredagsmys. Jag måste säga att jag inte riktigt vet vart jag står i frågan "fredags-mys". En hatkärlek kanske?

För mycket kalorier på för lite tid = ångest.
För mycket kalorier på för lite tid = så jävla gott!

Ja där har ni min ekvation angående utrycket. Ge mig tips på lowfat lowcarb lowcalories snacks på fredagskvällen! Eller man kanske inte måste snacka på någonting alls kanske? Ja det ska jag fan göra, smaksätta luft och sälja på burk. Det är alltså så jag ska tjäna alla mina pengar till alla mina resor, haha!

Innan jag har hittat mitt favorit fredags-mys-käk så får jag sitta här med min burk Jalapeño och min cola light. mmm cola light....



Fredagsmys med mig någon?
Kommentarer
Postat av: vera

det är bättre om du dricker vanligt cola, man ska alltid skippa alla lightprodukter, dom är skit!

Skrivet 2009-10-17 Klockan 08:26:09
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: