egen stil?

Fick en kommentar för några timmar sedan som påpekade att jag och freja skriver ganska samma-likadant och att jag skulle hitta min egna stil. Jag förstår hur han tänker för ja, jag och freja skriver ju faktist samma saker för det mesta. Det blir lätt så eftersom att vi bor ihop och har samma vardag tillsammans med vega och engla. Men när det gäller en egen stil så vet jag inte. Vad är en egen stil? Hur får jag en egen stil? Någon som har tips? (detta stycke är konstruktivt skrivet)

Kom med förslag på vad ni vill veta om min vardag, mitt liv, om mig eller andra tips på vad jag kan skriva om. Alla förslag välkomnas varmt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det jag menade är ungefär att ni båda skriver s å h ä r, i vissa meningar. Ni kör fet stil på samma typ av uttryck/händelser/ord osv.. ;)



Annars tycker jag att innehållet är fantastiskt! Freja kan vara dramaqueenen och du är lugna kungen, om vi ska köra på samma tema alltså!

Skrivet 2009-10-14 Klockan 14:05:11
Postat av: freja

dramaqueen? :S

Skrivet 2009-10-14 Klockan 15:31:54
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: