Gal1

Börjar sagta med säkert komma tillbaka till livet. Alltså jag hade sjukt kul igår. Jag hade verkligen det. Men det går fan inte att stanna längre än till 4 alltså... Sen blir jag för trött och måste gå hem och sova. Jävla barn alltså ;)

Började hemma hos sebbe med vin öl och sprit. Skulle ha blivigt absinthe fest men tydligen så hade tullen tagit deras beställning så det fick bli annat isället. Fan vilket jävla nice hangout som dom har där i häggvik. Sebbe har gjort en studio och ställt in en säng där han sover, as nice! Jag kommer över lite oftare nu ja tack? :D

Iallafall så efter ett tag så skulle alla dra in till München Bryggeriet och eftersom att jag har lite dåligt med cash den här månaden så tackade jag artigt nej när alla frågade om jag skulle med. Men eftersom att jag har så otroligt fina vänner, världens bästa, så kunde jag inte säga nej. Det gick bra så att säga, och väl där så började det rulla in mer och mer folk som man kände. Haha det var fett kul att få träffa en massa barndomskompisar igen. Skakade rumpa. Drack öl. Det var nice! Synd bara att jag inte tog några bilder, men jag tänkte faktist inte på det, var mitt uppe i annat så att säga :)

Speciellt tack till Viking, Måns och Sebbe för en oförglömlig kväll :)


Hittade ingen bild från igår än, så ni får näja er med de här sålänge :)
Kommentarer
Postat av: Carmen

nej det blir lugnt för mig ikv aswell. har en kompis som vart i usa i tre månader som kom hem nu så jag ska träffa henne o titta på film :)

Skrivet 2009-10-31 Klockan 16:17:31
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: natta

hahahaha brandbergen ligger i haninge och det vet du väl vart de ligger va?

Skrivet 2009-11-02 Klockan 12:26:04
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: