grekland

klockan 8 så var det tre grader ute. TRE! Det är fan inte mänskligt. Nej tacka vet jag grekland, åh grekland. Vi var där 2 veckor i somras, en julklapp från min svärmor. helt underbart var det med alla människor som var så trevliga, sol och 25-30 grader i skuggan och 5minuter dugg-regn under hela vistelsen. Det mina vänner var nice. Och allting var så care-free, behövde inte diska eller städa, inte laga mat eller någonting. behövde inte ens passa vega för att alla i personalen var så förtjusta över henne så dom turades om att umgås med henne medans vi satt och åt eller liknande. haha greker alltså.  Det var så roligt för att vega hade fattat tycke för en av städerskorna på hotellet, en tjej runt 28 kanske, och hon tycket så mycket om vega också så dom kunde springa iväg på lite äventyr då och då medans jag och freja låg vid poolen. Hon var tillochmed så förtjust så hon köpte en present till vega när vi åkte från hotellet.




Bild 1: Vega och jag på Arlanda, ungen ville absolut inte sitta still. och gå kunde hon inte göra själv. suck.
Bild 2: pappa och vega med matchande glajjor och bad-tröjjan på hotellet.
Bild 3: Sover intill poolen :)
Bild 4: Strand promenaden i Rethymnon där vi var.
Bild 5: Ölen hette mythos och en varje dag måste man ha.
Bild 6: Blickar ut över havet på restaurang.
Bild 7: Somnade perfekt, hon låg i skuggan och min överkropp låg i solen. nice!
Bild 8: Våran pool på hotellet.
Bild 9: Schtekaren nr1! Aya nästa år?
Bild 10: Varmaste dagen så fick det faktist bli glass i stan. 35grader i skuggan.


Åker gärna tillbaka till medelhavet i sommar. Hoppas vi kommer iväg någonstans, jag, engla vega och freja. Det är verkligen sjukt hur avslappnad man är när man kommer tillbaka efter en (eller två!) vecka i solen. Ush nu blev jag sugen. Grekland? turkiet? italien? någon som har något förslag på resemål?

ska även kolla på stads-resor, det vore så roligt att få visa NY för freja. åh jag älskar att resa! haha överallt helst! Nej nu ska jag drömma mig bort till lite lugnare tillvaro och äta mat.

Nytt mål i livet. Jobba arslet av mig så jag har råd att resa överallt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: