Dagen i allmänt

Startade dagen klockan 7 med macka och mjölk. När det var avklarat så satte vi på oss kläder och begav oss till vegas dagis och lämnade av henne runt 8. Engla var stoltare än stoltast när vi var där kan jag lova, storasyster ska hjälpa till med allt! Och när vi gick därifrån så sa hon det sötaste;

"Jag vill också gå på vegas dagis, så att du pappa kan komma och hämta oss och läsa böcker för oss när vi kommer hem"

åh min stora tjej! Hon sa även att hon skulle säga det till hennes mamma när hon kom hem, att hon ville börja på vegas dagis. Satte oss på bussen till södra för att där upptäcka att tågen är försenade och att vårat tåg ver typ inställt eller någonting. Så vi väntade och lekte lite med hennes barbie på stationen. Det är alltid så roligt att leka med henne för hon ska säga hela tiden vad man ska göra. Jag fick vara barbies pappa och engla var hennes mamma, bah! Väl på dagis så var det frid och fröjd, fick en puss genom grinden och hej hej.

Satte mig på tåget hem igen och lyssnade på musik. Åh jag älskar mig ipod! kan inte gå någonstans utan den. Och sen att jag har all musik i hela världen på den gör ju inte saken sämre. Väl hemma så satte ajg mig ner i soffan och bara njöt en stund. mm fyfan vad skönt det är att bara vara hemma utan barn och utan flickvän. Satte på musiken på högsta volym och bara mös. Aja lite allvar blev det också, har dammsugit hela lägenheten idag, fan vad grym jag är! Avslutade dagen med att hämta en vegalutt från dagis och gick hem och åt mellis. nam!

Nej nu kallar lite spel och sen kanske lite tv? hihi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: