bara vi




imorse lämnade jag vega på dagis medans freja och engla satt på barnistan för att kolla om det fanns nått kul att hitta på. freja har reppat höstlov i kungsan men tråkigt nog drar det igång imorron och då ska jag engla först till dagis och sen hem till hennes mamma. aja, nått annat år kanske?

idag har vi som jag skrev innan bakat chokladbollar. dom blev skitgoda! lägger kanske ut receptet här sen om ni är intresserade? just nu kollar engla och freja på film och sen ska vi pyssla lite innan det är dax för freja att hämta vega. hon har ju inte hämtat och lämnat så mycket eftersom det är jag som varit pappaledig så hon brukar vilja göra det på hennes lediga dag..

engla har iaf njutit av att få ha mig och freja för sig själv. vi har planerat in lite "bara vi"-saker  i framtiden oxå bl a disney on ice efter nyår då engla kommer hit (i år har hennes mamma henne över julen och jag över nyår - förra året var det tvärtom) ..man ska ju inte separera kidsen jämt men ibland tror jag att man måste det för att få lite kvalité plus att det är nästan 3 år mellan dem, vissa saker kan dom inte göra tillsammans.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: