24/8 2009

eftersom jag har engla varannan helg så hamnar helt naturligt kläder hennes mamma köpt här och kläder jag har köpt hemma hos hennes mamma. vi brukar vara rätt bra att till slut skicka tillbaka "rätt kläder till rätt person" men ibland försvinner saker ner i lådor osv. idag hittade vi tex en av englas mössor som hon gömt i sin leksakslåda. haha och sen ska såklart tillbaka till hennes mamma senare i veckan.

aja. det är en klänning eller tunika eller liknande som jag köpte till engla i somras som aldrig kommit tillbaka och englas mamma verkar inte veta vilken jag snacka om. tänkte ladda upp bilder på den här iaf så kan hon försöka hitta den! :)


snygg klänning va? jag köpte den tillsammans med engla på lindex!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: