Ut och resa?

Sitter och kollar på mtv och väntar på att galan ska börja. Dom hade precis en interjuv med U2. Och jag måste bara få ut det, JAG HATAR U2!!! Jag kan bara inte lyssna på dom. Jag tål dom inte! ush nej jag ska sluta reppa dom här i bloggen nu ^^

dagen började bra men slutade sämre. vad är det med folk i tunnelbanan egentligen!? jag stod och väntade på tuben vid gamla stan idag och fick vänta 3 tunnelbanor innan jag kom på en! folk armågas och tränger sig före bara för att mötas av en vagn som redan är proppad från centralen. jag är inte en sån människa som gillar att trampa folk på tårna men idag fick jag fan nog. hade jag haft något som helst tillhygge så hade jag nog mejjat ner hela vagnen. tillslut så kom jag på efter att ha armbågat en "power-tant" i magen så att hon kollade konstigt på mig, mem vafan, hon var precis påväg förbi mig och skulle framför mig så jag lackade!

åh jag älskar mtv galorna. dom fångar verkligen mitt intresse och jag gillar vad jag ser. nästa år kanske man är där, vem vet? hade gärna åkt till berlin och om inte för galan så för musiken. europas musik-huvudstad imo. måste åka dit igen snart! beaver vad säger du? berghain nästa?


Ben Klock, ressident på Berghain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: