Dålig update?

ja jag måste hålla med om att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden, men det har hänt så ofantligt mycket i mitt liv just nu. Mycket som jag inte kan blogga om. Mycket som jag inte orkar ta tag i/ bearbeta just nu. Och sen at blogg.se är så jävla segt gör ju inte saken bättre! haha. Men men. ett litet inlägg kan jag bjuda på såhär på kvällskvisten.

Första dagen tillbaka på jobbet idag, fan vad skönt! Vaknade vid 5.30 och tog tuben klockan 05.53. Så skönt att åka tidigt tycker jag, när det är riktigt mörkt och kallt ute. Men bara ibland ;). kom till jobbet och upptäckte att vi hade fått en ny kille på hissen, hälsade och sen tog en kaffe. Gick till min station och såg att det var kaos! haha okey, vi kanske brukar jävlas lite med varandra när man går på semester genom att inte städa, men det här var fan värst! haha. Det är skönt att vara hemma och inte göra någonting (eller ja, ta hand om mitt barn) men det är mycket skönare att ha rutiner och tjäna pengar på dagarna. Oj det där lät ju helt fel, men ni förstår hur jag menar?

Efter jobbet så åkte ja till sollentuna för att ta en körlektion. Det gick väl sådär, jag kan köra det är inte det, men jag kan fan inte läsa skyltar. Vi skulle till silverdal men slutade nästan i täby. Ja det är lite kvar till körkortet såattsäga.

Jag kan verkligen itne konsentrera mig på datorn just nu, sitter samtidigt och kollar på "the terminal" med tom hanks. Fyfan vad han är bra! Grym i den filmen! Så nu ska väl jag forstsätta kolla på den. Möte imorgon så jag knoppar nog efteråt ska ni se :)

Kommentarer
Postat av: natta

jaa visst :)

idag var ja hos mamma sov där sen åkte jag hit och städade undan lite flyttkartonger ska fortsätta imorgon då mamma och pappa kommer över.

själv da?

Skrivet 2009-11-02 Klockan 23:05:43
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: